06 Haziran 2008

Nilüfer - Sen Beni Tanımamışsın

Türk popunun en özel seslerinden Nilüfer albüm öncesi bir single hazırladı. Single ile aynı adı taşıyan "Sen Beni Tanımamışsın"ın sözleri ve bestesi Nilüfer'in kendisine ait. Sanatçı, şarkının dört farklı versiyonunu seslendirerek müzikseverlere alternatifli bir keyif olanağı sağladı. "Sen Beni Tanımamışsın"ın düzenlemeleri Ozan Çolakoğlu, remix versiyonları ise DJ Hüseyin Karadayı ve Suat Ateşdağlı imzası taşıyor. "Sen Beni Tanımamışsın" aynı zamanda Nilüfer'in sonbaharda çıkaracağı albümü için ön hazırlık niteliği taşıyor. Nilüfer, single işini çok sevdiğini, bundan böyle iki yılda bir albüm yapmak için beklemek yerine zaman zaman tek şarkılık single çalışmalarıyla hayranlarıyla buluşacağını belirtiyor.

Nilüfer - Sen Beni Tanımamışsın / İNDİR (Avea Müzikİndir)
Nilüfer - Sen Beni Tanımamışsın / DİNLE (Musicopat)

Hiç yorum yok: